luni, 21 decembrie 2015

Cea mai cuminte Simină



Moș Crăciun,
 aș vrea să-ți spun
cât de mult te-aștept să vii.

Cred că trebuie să știi
că, atunci când eram mică,
prima dată mi-a fost frică
și am plâns când te-am văzut.
Dar acum am mai crescut
și te-aștept cu nerăbdare.

Ți-am mai scris eu o scrisoare
în care-ți ceream frumos
să-mi aduci un mâț pufos
sau un cățeluș zglobiu,
dar am înțeles și știu
că nu e ușor deloc
să ai cățeluș la bloc.
De aceea, m-am gândit
la ceva mai potrivit:
vreau un Lego de fetițe
cu o plajă mai... de fițe,
și-o cutie de culori,
și două ascuțitori.
Nu-i prea mult ce-ți cer, așa-i?
Deci îmbracă-te și hai,
dar să nu mănânci acasă,
fiindc-ai să găsești pe masă
prăjitură cu magiun
și-un pahar cu lapte bun.

A, să nu uit! Dacă vrei
să-i aduci și lui Andrei
un cadou, adu-ți aminte
că EU sunt cea mai cuminte!
Se cuvine, prin urmare,
să am un cadou MAI MARE.

Doar atât am vrut să-ți spun
și te-aștept, drag Moș Crăciun!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu