duminică, 20 decembrie 2015

Scrisoare pentru Moș Crăciun


Moș Crăciune, știu că eu
nu-s cuminte chiar mereu;
am făcut, în viața mea,
și câte o faptă rea.
Dar cred că te-ai supăra
dacă-n ziua asta mare
nu ți-aș scrie o scrisoare.
Vreau să știu: tu ce mai faci?
Cu renii cum te împaci?
Ești voios?
Ești sănătos?
Spiridușii-s odihniți
și de treabă pregătiți?

Totdeauna m-am gândit
cât ești tu de obosit
și de-aceea, uite,-aș vrea
să te-ajut și eu cumva -
de ți-e greu să hotărăști
ce cadou să-mi dăruiești,
lasă, nu te chinui, 
îți spun eu ce mi-aș dori:
doar un Lego special
cu-n vehicul spațial,
știi tu, din ăla color,
din „Războiul stelelor”.
Doar atât aș vrea, să știi,
că eu nu-s ca alți copii -
vezi? - eu m-am gândit la tine,
să te-ajut cât pot mai bine.
Dar tu poți să vii și-așa,
fără vreun cadou, ceva,
căci eu am să-ți las pe masă
lapte și o delicioasă 
prăjitură cu bezea,
pentru bucuria ta.

Doar atât am vrut să-ți spun
și să știi tu, Moș Crăciun,
că, în lumea asta mare,
eu te iubesc CEL MAI TARE!

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu