luni, 28 mai 2018

Cronică de Vamadus



Despre Vamă ce-ar mai fi de zis?
Că le-a spus Sorin pe toate cele...
Mai rămâne numai de decis
care-au fost în top: bune, sau rele?

Frig a fost ceva, nimic de spus,
dar nici n-o să-l pun la socoteală –
pânla urmă, noi, la Vamadus,
n-am avut speranță estivală.

Timpul de năniță – mai deloc
(și la bătrânețe, te cam doare),
dar a fost și ăsta un noroc,
fiindc-am prins un răsărit la mare.

Valurile mării – cam cu nerv
și ca la Crăciun de călduroase,
însă n-am putut să nu observ
c-au intrat în apă vreo cinci-șase.

O chestiune a fost cea mai rea –
pofta de mâncare permanentă.
Și de vișinată. Și cafea.
Și de râs cu voce competentă.

Parcă am uitat să spun ceva...
A! Au fost și niște mofturele –
trei concerte, pentru care-aș da
de trei ori salariile mele.

Nu m-apuc să-nșir cine-a cântat,
că mi-e teamă să nu uit vreun nume,
dar vă spun: nu mi-am imaginat
c-o să fie-așa frumos. Pe bune!

Ca să n-o lungesc pân la apus:
mulțumim, Ioana și Alina,
pentru tot ce-a fost la Vamadus,
fiindc-a voastră este toată „vina”!

Lui nea Gică-i mulțumim solemn
pentru Barbă-Neagră și mâncare
și-așteptăm înfrigurați un semn
să venim și vara viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu