vineri, 6 iunie 2014

Lumea prin ochi verzi


- Băiețel cu ochii verzi,
despre lume tu ce crezi?
- Eu cred, mami, că în lume
lucrurile-s tare bune;
toate sunt la locul lor :
mama-i lângă puișor,
floarea crește în grădină
și copacu-n rădăcină,
mâța-l supără pe câine,
după azi începe mâine,
ziua vine după noapte
și eu vreau cireșe coapte.
- Despre oameni zi-mi ceva.
- Mie-mi par așa și-așa.
Unii au în ochi doar stele
să te mângâie cu ele
și, când fruntea ți-o ating, 
toate grijile se sting,
când ți-e bine,
râd cu tine,
iar când duci ceva prea greu
vin lângă umărul tău,
îți șterg lacrima din pleoape
și-ți rămân mereu aproape.
Dar de alții mi-e cam frică,
fiindcă au inima mică -
nu simt roua zorilor,
nici parfumul florilor,
nu știu ce înseamnă dor
și pun râsului zăvor,
nu privesc deloc spre soare,
nu le pasă când te doare.

Mami, cum să mă păzesc 
de cei care mă lovesc?





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu