luni, 17 octombrie 2016

Ce visează un școlar


Pentru prima oară-n viață
am fost vesel c-a sunat
ceasul meu de dimineață.
Pfuai, urât am mai visat!

Parcă noi eram în clasă
și-a intrat o vrăjitoare
pe o mătură stufoasă,
și-a-nceput să țipe tare:

-Cine nu știe cât face
douășcinci plus patrușdoi,
îl mănânc! Ah, cât îmi place
să înghit copii ca voi!

Și ne-a dat câte-o hârtie
și un pix care scria
numai numărul „o mie”,
și noi toți am scris așa.

Vrăjitoarea, bucuroasă,
a zis: -Nu știți s-adunați!
Sunteți cea mai slabă clasă
și veți fi pe loc mâncați.

Eu, plângând, m-am ridicat
și-am zis: -Doamna vrăjitoare,
noi asta n-am învățat
în clasa pregătitoare.

Ea atunci s-a enervat
și-a țipat: -Ia fii atent -
pentru azi, toți ați luat
câte-un Insuficient!

A-nceput întreaga clasă
să o roage să ne ierte.
Cum să mergem noi acasă
cu-așa notă, să ne certe?!

Ea, din mătura stufoasă
a făcut un pix și-a scris,
chiar lângă intrarea-n clasă:
„Vă mănânc, cum am promis!”

Noi ne-am pus mâinile-n cap,
pe sub bănci ne-am pitulat,
sub cuier și prin dulap,
și-apoi... ceasul a sunat.

Pfuai, urât am mai visat!
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu