luni, 17 octombrie 2016

Scrisoare pentru Iepuraș



Vine Paștele, ce bine!

Ce mă bucură pe mine
este că-s școlar și știu
Iepurașului să-i scriu.

Pân-acum, le tot spuneam
părinților ce-mi doream
și scriau ei scrisorica,
eu nu-nțelegeam nimica.
Și cred că anul trecut
ei n-au scris chiar tot ce-am vrut -
am cerut calculator,
și-am primit un peștișor.

Dar de-acum s-a isprăvit,
nu mai pot fi păcălit!

Am să scriu exact așa:
„Iepurașule, aș vrea
să-mi aduci calculator,
că-mi ajunge-un peștișor,
și mai vreau o bicicletă
și o pușcă. Și lunetă.
Știu că ești micuț și poate
îți par grele astea toate,
dar eu cred că, cine știe,
ai tu vreun fel de magie.
Dacă nu, îl rog pe tata
să te-ajute el, și gata.
De pe-acum îți mulțumesc
și să știi că te iubesc!”

Ca să fie toate clare,
am să scriu puțin mai mare,
și-am să pun lângă scrisoare
niște frunze de salată
proaspătă, bine spălată,
ca să-i fac o bucurie
Iepurașului, să știe
să mai vină și la anul.

Gata, ăsta este planul.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu