duminică, 20 noiembrie 2016

Dar de primăvară



Gata, este primăvară!

Chiar dacă-i zăpad-afară,
scrie clar în calendar
că e primăvară iar.

Azi a fost în școala toată
sărbătoare-adevărată:
am adus toți mărțișoare
și la fete - câte-o floare.

De trei zile mă gândesc:
ce-aș putea să-i dăruiesc
doamnei, să se bucure?
Și-am pictat un fluture.

Și i-am scris pe-o aripioară:
„Un gând bun de primăvară!”,
dar n-am fost prea încântat,
așa că am radiat
și-am scris cu altă culoare:
„Vă iubesc ca pe o floare!”,
și-am pus semn de exclamare.

Pe cealaltă aripioară
am pictat o inimioară
și i-am pus un zâmbet mare,
fiindcă doamna-nvățătoare
râde-n fiecare zi.

Apoi, m-am gândit: ce-ar fi
dac-aș mai picta ceva?
Și-am făcut și o lalea,
fiindc-a spus doamna odată
că e floarea preferată.

Am fost tare mulțumit -
ce desen mi-a mai ieșit!

Când m-am dus și i l-am dat,
doamna m-a îmbrățișat,
a zâmbit ca inimioara
și-a spus: -Toată primăvara
este în desenul tău.
E cel mai frumos cadou!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu