duminică, 20 noiembrie 2016

Seară magică



Azi e ziua de serbare!
Ce frumos ne-am costumat,
în culori strălucitoare.
Sunt așa emoționat...

Sala-i plină de părinți
care fac fotografii;
noi suntem cei mai cuminți
și mai talentați copii.

De o lună învățăm
cântece și poezii.
Moșule, te așteptăm,
nu se poate să nu vii!

Eu îl joc pe Moș Crăciun,
deci am rolul cel mai greu,
am și barbă, sunt și bun,
și râd spre părinți mereu.

Gata, noi am terminat,
ultima a fost Corina,
și toți ne-au aplaudat.

Dar de ce s-a stins lumina??

Toată lumea se foiește
și se miră-ncetinel.

Sst! În clasă-ncet pășește...
Moșul!!! Uite, e chiar el!

A venit, nu-mi vine-a crede!
E-ncărcat până în dinți -
i se pare lui, se vede,
că am fost tare cuminți.

Stăm în jurul Moșului
toți, cu gurile căscate,
să vedem în sacul lui
dacă are chiar de toate.

Are! Și ne dă, pe rând,
câte-un dar destul de mare;
Lili s-a trezit plângând
de emoții mari ce are.

Apoi, Moșul iese-afară
și dispare. S-a sfârșit.

Ce să zic... A fost o seară
magică, vă spun cinstit.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu