duminică, 20 noiembrie 2016

Ultima zi



Anul s-a sfârșit, copii,
de mâine-i vacanța mare!!
Azi am fost ultima zi
în clasa pregătitoare.

Dar a fost ceva ciudat -
au plâns toate mamele,
apoi ne-au felicitat,
nu-s chiar sigur eu de ce.

Când în clasă am intrat
cu părinții amândoi,
doamna ne-a întâmpinat
c-o surpriză pentru noi:

am găsit câte o floare, 
o carte și-o ciocolată
pe bancă la fiecare.
Noi ne-am bucurat pe dată.

I-am dat și noi doamnei flori,
și doamna ne-a lăudat
c-am fost buni și silitori.
Și noi iar ne-am bucurat.

Dup-aceea au vorbit
niște mame plângăcioase
și doamnei i-au mulțumit
„pentru zilele frumoase”.

Nu mai știu chiar tot ce-au spus,
bine-aminte nu-mi aduc.
Dup-aceea toți ne-am dus
în oraș, să bem un suc.

Dacă mă-ntrebați pe mine,
anul a fost minunat -
m-am distrat chiar tare bine
și-o grămad-am învățat.

Iar pe doamna-nvățătoare
o iubesc așa de tare!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu