duminică, 20 noiembrie 2016

Vărsat de vânt



Surioara mea, Simina,
a făcut „vărsat de vânt”.
Nu pricep niciun cuvânt,
nu-nțeleg care-i pricina

de se cheam-așa o boală.
Dar puțin sunt supărat
că ea stă acasă-n pat,
pe când eu mă duc la școală.

Are febră și e toată
plină de bubițe mici,
parc-ar fi de la urzici,
și e tare bosumflată.

Mi-ar fi milă de ea, zău,
dacă nu m-ar fi jignit
când mi-a zis că „nu-s unit”,
fiindcă nu-s bolnav și eu.

Dacă asta spune ea,
eu i-am spus că e urât
să ai bube până-n gât,
ca o vrăjitoare rea.

Repede m-a spus la mama,
care-a zis: -Se poate-așa,
să-ți bați joc de sora ta?
E bolnavă, nu-ți dai seama?

Eu din nou m-am supărat, 
fiindcă ea n-a auzit
când Simina m-a jignit.
Nu-i corect că m-a certat!

Și ce nume pentr-o boală!
Nu-nțeleg cum ar putea 
vântul să „verse” ceva...
Am să-ntreb eu și la școală.

Dar ce-i asta? Aoleu!
Văd trei bube pe burtică
și trei pe picior. Adică
m-am îmbolnăvit și eu??

Acum râde ea de mine
și îmi zice că-s urât.
Râzi tu, fato, n-ai decât,
că mie nu-mi pasă, bine?




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu