duminică, 20 noiembrie 2016

Sunt școlar!



Sunt școlar! E prima zi
când îmi pun ghiozdanu-n spate
și de astăzi, orice-ar fi, 
sunt un om cu greutate.

Am caiete-n ghiozdănel
și creioane colorate,
și-un penar mai măricel,
să-mi încapă-n el de toate.

Mi-a pus mama la pachet
două mere și grisine
și mi-a spus: -Mănânci încet,
să nu râdă toți de tine!

Sunt destul de-ngrijorat:
dacă doamna-nvățătoare
vrea ca eu, neapărat,
să recit poezioare?

Sigur că știu poezii,
dar mi-ar fi tare rușine
să recit când alți copii
s-ar uita numai la mine.

-Gata, hai, că e târziu -
tata și-a pierdut răbdarea.
Parc-aș merge, dar nu știu...
Cum o fi învățătoarea?

Mă închei la pantofiori,
of, șiretul mă cam strânge. 
Nu cumva să uit de flori!
Oare mama de ce plânge?
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu