duminică, 20 noiembrie 2016

Săptămâna fără școală


Este cald și este soare,
bate-un pic de vânticel
și e săptămâna-n care
facem școală, dar altfel.

Luni am fost la un Muzeu
de Științe Naturale
și-am văzut un cimpanzeu
și niște marsupiale.

Ne-a plăcut, a fost frumos
și pe cinste ne-am distrat,
dar de-un șarpe veninos
drept să spun, ne-am speriat.

Marți ne-am dus toți la pădure
și am stat până spre seară,
Edi-a spus că el vrea mure,
dar nu-s coapte, că nu-i vară.

Miercuri am adus în clasă
multe fructe și legume
și le-am dus joi la o casă
cu bătrâni singuri pe lume.

Am mai stat puțin cu ei,
am vorbit, le-am și cântat,
și sărmanii bătrânei
tare mult s-au bucurat.

Azi e vineri, se sfârșește
săptămâna fără școală
și doamna ne pregătește
o „surpriză specială”!

Poate o să mergem iară
la un teatru de păpuși,
sau poate ieșim pe-afară
ca să prindem cărăbuși.

Nu știu sigur ce-o să facă,
dar sunt cam emoționat;
pun pariu c-o să ne placă
și-o să fie mi-nu-nat.

Uite! Doamna-nvățătoare
intră. Și are cu ea,
pe o tavă foarte mare,
prăjitură cu bezea.

Da, surpriza specială!
Ce frumos mai e la școală...























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu