marți, 5 august 2014

Nervi de Babă-Cloanță



Prin pădurea din poveste,
Făt-Frumos mergea agale,
când deodată, fără veste,
i s-a aruncat în cale
fioroasa Babă-Cloanță,
numai cu trei dinți în gură,
hâdă ca o cotoroanță
și urlând peste măsură :
-Nu mai poate, frate dragă,
omul să se simtă bine –
cât e lumea asta largă
peste tot dau doar de tine.
Am ieșit și eu oleacă
să mă plimb prin poieniță,
așteptând cu drag să treacă
vreun băiat sau vreo fetiță,
ca să-i spun o vorbă bună,
să-i șoptesc la urechiușă
câte-n soare și în lună,
cum ar face-orice mătușă.
Ți-am mai spus, sau  mi se pare,
prințișor fără rușine,
că-n pădurea asta mare
toți ascultă doar de mine?
Nimeni nu-mi face ponoase,
viața mea e minunată.
Dar când vii tu, Făt-Frumoase,
totul o ia razna-ndată –
ai o groază de-ajutoare
care țin mereu cu tine
și tot sar fără-ncetare
să te apere de mine.
Și-atunci spune, prințulică :
așa frumușel cum ești,
cu prieteni fără frică,
tare-i bine, în povești,
să te lupți mereu cu-o babă,
s-o ataci fără de veste.

Ia fii tu băiat de treabă
și te du-n altă poveste!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu