marți, 5 august 2014

Chipurile



Oricât m-aș strădui, nu pot să scriu
foarte serios,
din cauza unui impuls
tumultuos
și fistichiu,
de care-am încercat mereu
să scap,
dar vechile năravuri îmi ies tare greu
din cap.
Acest impuls nestăvilit
și oarecum bizar
mă face să văd destul de rar
tot ce-i obișnuit.
În schimb îmi îndeasă ca un fitil
în minte
orice caraghioslâc deloc cuminte,
total infantil,
care așază întregul univers
într-un vers
cu prozodie ciudată,
necontrolată
și necizelată.
Vreun cât de cât poet dacă aș fi,
această etică
inestetică
de a vedea lucrurile
ar putea cu timpul deveni,
chipurile,
arta mea poetică.
Dar, cum nu sunt poet
și nici măcar la mine-n casă
parcursul meu nu-i înțelept,
n-am mari motive să mă-ndrept,
deci nu rămâne decât să-mi repet :

Haide, lasă!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu